אתר זה עשוי להשתמש ב'עוגיות' (Cookies) לצורך תפעולו השוטף והתקין, שיפור חווייתך והתאמה של האתר להעדפותיך האישיות. המשך הגלישה באתר מהווה הסכמה לשימוש זה. לעיון ב"מדיניות הפרטיות" לחץ כאן

whatsapp
לובלינסקי סכינים - הקצה החד של המטבח

אין מוצרים בעגלה

כבר רשומים? התחברו

משתמש חדש/אורח

דאגנו לכם ליצירת חשבון קלה ומהירה במיוחד. המשיכו למילוי פרטיכם ותוכלו ליהנות מהיתרונות של משתמש רשום כבר עכשיו.

להרשמה

סט סכינים מקצועי בלובלינסקי

הקטלוג של לובלינסקי הוא המקום הכי נוח להשיג בו סט סכינים מושלם לכל צורך במטבח: החל מסכיני שף ועד סט סכיני ירקות, הנה מה שכדאי לדעת על האופן שבו בוחרים סכין, משתמשים בו ומתחזקים אותו לשימוש ארוך טווח. להלן המדריך המלא לסט סכינים מקצועי של לובלינסקי.

הבנת ההרכב והמטרה של ערכת סכינים מקצועית חיונית הן לחובבי הקולינריה והן לאנשי המקצוע. סט סכינים מקצועי כולל בדרך כלל מגוון סכינים, שכל אחד מהם מיועד למשימות ספציפיות במטבח, ומבטיח דיוק ויעילות בהכנת האוכל. אבל רגע אחרי שמבינים מה בדיוק עושה סט סכינים ולמה כדאי להשקיע בו, צריך גם לדעת איך ואיפה משיגים אותו.

סט סכינים: מה זה כולל?

בליבה של כל סט סכינים מקצועי עומדת סכין השף. סכין השף נחשבת לעתים קרובות לסוס העבודה של המטבח, וכוללת להב רחב שמתמודד עם כמעט כל חומרי הגלם. הסכין רב תכליתי ואידיאלי למגוון משימות כולל קיצוץ, חיתוך וטחון. אורכה ומשקלה של סכין השף עשויים להשתנות, וחיוני לבחור באחת שמרגישה מאוזנת ונוחה ביד.

מרכיב חיוני נוסף הוא סכין החיתוך, בגודל קטן יותר, בדרך כלל באורך של כ-7-10 ס"מ. סכין זו מושלמת לקילוף של פירות וירקות, והגודל הקטן שלה מאפשר עבודה מורכבת כמו ניקוי דגים ופירות ים או יצירת קישוטים קולינריים מיוחדים. בקטלוג של לובלינסקי לדוגמא אפשר למצוא סט סכינים מקצועי ומושלם, עם כל הפריטים הנדרשים לחובבי הבישול המקצועיים. נסו אותו.

 

סט סכיני שף – לפעולות היום יומיות במטבח שלכם

סכין לחם משוננת היא גם מתקן נפוץ בערכות מקצועיות. הקצה דמוי המסור של הסכין הזה הוא אידיאלי לחיתוך לחם פריך מבלי למעוך אותו. זה שימושי גם למשימות אחרות, כמו חיתוך עגבניות או שוקולד. היתרון הוא שכמו עם סכיני שף איכותיים אחרים, הדיוק חוסך מאמץ ומונע תאונות מצערות במטבח.

לשם השוואה, להכנת בשר חיוניים סכין עצם וסכין גילוף. סכין העצם, עם הלהב הדק והגמיש שלה, נועדה להסיר עצמות מבשר ועופות. סכין הגילוף, הארוכה והצרה יותר, משמשת לחיתוך בשר מבושל לפרוסות מסודרות ואחידות.

סנטוקו לעומת ירקות: 

סכין סנטוקו, שמקורה מיפן, היא בחירה פופולרית נוספת. בדומה לסכין שף אך עם להב קצר יותר דק יותר, היא מצוינת לחיתוך, לחתוך לקוביות ולטחון, במיוחד למשימות הדורשות דיוק.

סט סכיני ירקות הוא גם חלק בלתי נפרד מסט מקצועי. בחלק מהדגמים של סט סכיני ירקות יש להב ישר שמושלם לקיצוץ ירקות, בעוד שדגמים אחרים יגיעו עם קצה חד יותר ולכן אידיאליים לשלל משימות עדינות - כמו חיתוך פרוסות ירקות דקות.

 

 

כך תשמרו על סט סכיני שף בטווח הקצר והארוך

תחזוקת סכינים אלו חשובה לא פחות מהבחירה שלהם. השחזה קבוע והשחזה מדי פעם שומרים על הלהבים במצב אופטימלי. זה גם חיוני להשתמש במשטח החיתוך הנכון, בדרך כלל קרש חיתוך מעץ או פלסטיק, כדי לשמור על שולי הסכין. מעבר לכך, אחסון סכינים נכון חיוני לבטיחות ולשמירה על חדותם. בלוק סכין או פס מגנטי עדיפים על מגירה, שבה הלהבים יכולים להתקהות או להינזק.

לסיכום, סט סכינים מקצועי הוא שילוב של סוגים שונים של סכינים, שכל אחד מהם מיועד למשימות ספציפיות. מסכין השף הרב-תכליתית ועד לסכין החיתוך המדויקת, כל רכיב ממלא תפקיד ייחודי במטבח. טיפול ותחזוקה נאותים של סכינים אלו מבטיחים שהם נשארים חדים, בטוחים ויעילים, מה שהופך אותם לכלים יקרי ערך עבור כל מי שמתלהב מבישול.