אתר זה עשוי להשתמש ב'עוגיות' (Cookies) לצורך תפעולו השוטף והתקין, שיפור חווייתך והתאמה של האתר להעדפותיך האישיות. המשך הגלישה באתר מהווה הסכמה לשימוש זה. לעיון ב"מדיניות הפרטיות" לחץ כאן

whatsapp
לובלינסקי סכינים - הקצה החד של המטבח

אין מוצרים בעגלה

כבר רשומים? התחברו

משתמש חדש/אורח

דאגנו לכם ליצירת חשבון קלה ומהירה במיוחד. המשיכו למילוי פרטיכם ותוכלו ליהנות מהיתרונות של משתמש רשום כבר עכשיו.

להרשמה

האנטומיה של KAI

מאחורי תאגיד KAI היפני, עומדת היסטוריה סמוראית בת 800 שנה, של ייצור והשחזת סכינים. התאגיד החל את דרכו בתחילת המאה ה-20 ומאז הפך לחברת ענק המספקת למעלה מ-10,000 מוצרים ברחבי העולם, החל מכלי בית וסכו"ם משובחים ועד אולרים, כלי טיפוח ומוצרים רפואיים.

כמיטב המסורת של סכינים יפניות, הרואות בסכינים לא רק כלי עזר פונקציונאלי אלא גם יצירה, KAI שומרת בכל סכיניה על שילוב הרמוני בין אסתטיקה ועיצוב מינימליסטי, לבין נוחות, איכות ופונקציונליות. אלו הפכו אותה לבעלת שם  עולמי באומנות הסכינים היפניות. התאגיד מתמחה בתכנון, פיתוח, ייצור, מכירה והפצה של כל מגוון מוצריו. הסכינים מיוצרות ומשווקות תחת המותג SHUN. מרכז התאגיד ממוקם בטוקיו ולו שלוחות בהונג קונג, ארה"ב וגרמניה. 

היישר מממלכת הסכינים היפנית

KAI נולדה ב-1908, בעיר סאקי ביפן. העיר ששוכנת במפגש של שני נהרות גדולים, זכתה לכינוי "עיר הלהבים". זאת משום שהיוותה את מרכז ייצור חרבות הסמוראים ביפן, למשך 800 שנה. בתחילת המאה ה-20, שלטונות יפן, כחלק מהליך המודרניזציה שעבר על המדינה, אסרו על נשיאת חרבות. גזירה זו, ביטלה מסורת עתיקה של ייצור חרבות סמוראים ואפשרה את צמיחתה של KAI כחברה מודרנית לייצור להבים. ב-1908  החליט בן המקום,  סג'ירו אנדו, לפתוח מפעל לייצור סכינים מתקפלות. תוך זמן קצר הסכינים האיכותיות של המפעל הקטן, עשו להן שם בשל האיכות, הדיוק והעיצוב האומנותי שלהן. אנדו הרחיב את הייצור, גם לסכיני גילוח וסכו"ם למטבח. 100 שנה אחר כך, KAI מוכרת בכל העולם כמאסטרית אמנות החיתוך ולא רק במוצרי מטבח, אלא גם במוצרים כגון: סכיני גילוח חד פעמיים, כלים כירורגיים, טיפוח אישי ומוצרים ביתיים ביפן.

אומנות החיתוך 

ב-KAI מאמינים שכל סכין היא יצירת אומנות ולכן מקפידים על איכות מקסימלית, נוחות ועל אסתטיקה בעיצוב. כל סכיני המותג עשויות מהחומרים האיכותיים ביותר ומחזיקות מעמד לאורך זמן, אך גם מעוצבות לעילא, תוך שימת לב לפרטים הקטנים ביותר. בתרבות המטבח היפנית, נהוגה סכין חיתוך ייחודית לכל מטרה, אולם עם התרחבותה של החברה גם לעולם המערבי, ב-KAI הבינו שיש לייצר סכיני שף מקצועיות, רב שימושיות המתאימות למגוון רחב של משימות במטבח. סכיני השף של KAI מעוגלות, עם ידית עץ מרהיבה ומוקפדת. חלק גדול מהלהבים של סכיני השף של KAI עשויים מפלדה דמשקאית - שכבות של פלדה שמעניקה לסכין קשיחות לצד גמישות, מונעת קורוזיה, ומבטיחה חדות שחותכת מגוון של חומרים.

לסכיני השף של קאי, 4 סוגי להבים עיקריים: סנטוקו המשמשת לחיתוך דגים, בשר וירקות, נקירי בעלת להב המעוצב במיוחד לחיתוך ירקות מסוגים שונים, יאנגיבה, סכין מסורתית בעלת להב ארוך וצר המתאימה לחיתוכים עדינים, כירורגיים כמו סשימי ודבה, סכין בעלת עיצוב יציב וכבד ולהב רחב במיוחד. חלקו הקדמי של הלהב משמש לפילוט דגים, החלק האחורי נועד לפירוק עופות או עצמות דגים. 

הסדרות של KAI

סכיני השף של קאי מיוצרות מחומרי הגלם הטובים ביותר בעולם, עם להבים מפלדות אל-חלד מיוחדות המבטיחות חוזק ועמידות יוצאת דופן. ידיות העץ המגוונות נועדו להעניק נוחות ובטיחות מירבית בזמן החיתוך, ומשלבות אסתטיקה ואלגנטיות יפהפיה בעיצוב. המגוון הרחב של הסכינים מציע אינסוף פתרונות לשלל צרכי הבישול שלכם, ואהוב על שפים ואנשי מקצוע מסביב לעולם מזה עשרות שנים. להלן סדרות הסכינים הפופולאריות ביותר של KAI: 

 

WASABI BLACK:  בסדרת סכינים זו, הלהב עשוי מפלדה מלוטשת והידית שחורה. בניגוד לידית העץ היפנית המסורתית, הידית השחורה אינה מוחדרת, אלא חובקת את הלהב כך שמאפשרת חיבור מלא לידית ומונעת רווחים המזמנים לכלוך. בנוסף הידית אנטי בקטריאלית שכן היא עשויה משילוב מיוחד בין פוליפרופילן ואבקת במבוק. הלהב מנירוסטה מלוטשת בקשיות של  58 ± 1 HRC.  

 

SHUN PREMIER: סדרה זו עשויה מ-16 שכבות של פלדת דמשקאית, להבים חדים דו צדדיים. הידית העשויה בעץ אגוז סגלגל וסימטרי, מונעת החלקה. סכינים מסדרה זו יכולות לחתוך את מרכיבי המזון מבלי לפגוע בסיבים ובטעם המזון.  

 

NAGARE: זוכת פרס העיצוב הגרמני לשנת 2017, זו אחת הסדרות היוקרתיות של KAI. בעלת דרגת קשיות 61±1 HRC. להבי הסכינים בסדרה, עשויים משני סוגים שונים של פלדה VG-2 גמישה ו-VG-10  קשיחה, המחוברות לפיסת פלדה דמשקאית בעלת 72 שכבות. הידית במבנה ארגונומי מאוזן, העבודה עם הסכין מרגישה כמו המשכה של היד.

 

SHUN CLASSIC: זו אחת מסדרות הפלדה הדמשקאיות המוערכות ביותר על ידי שפים וחובבי בישול. מעוצבת בהשראת תרבות החרבות הסמוראיות. הסכין עשויה מפלדת דמשקאית אל חלד עם 32 שכבות. שכבת הליבה עשויה מפלדת  VG MAX, עמידה בפני קורוזיה וקשה במיוחד (61 HRC, 1% פחמן ו-1.5% קובלט). ההשחזה הידנית והחיתוך הקמור של הלהב של כל סכין מספקים חדות מקסימלית המאפשרת חיתוך של חומרי הגלם הקשים ביותר. 

 

SHUN ENGETSU: התרגום מיפנית הוא "ירח מלא". זוהי סדרה יוקרתית אשר יצאה במהדורה מוגבלת לרגל ציון 20 שנה למותג. בכל רחבי הארץ ניתן למצוא מספר סכינים קטן של המותג. בעלת 71 שכבות של VG-10 ו-VG-2. עשויה פלדת אל-חלד היוצרת תבנית להבים ייחודית המאפשרת ביצועים יוצאי דופן בחיתוך . הידית, עשויה מעץ פאקה בעיטור של גרגרי עץ כחול רויאל. טבעת חיזוק בין הידית ללהב וכובע חיזוק בקצה הידית, מעניקים לסכין איזון מושלם בעת החיתוך.

 

MICHEL BARS: סדרה זו עוצבה על ידי השף הצרפתי המוערך, מישל בארס. מתאפיינת בחדות מלוטשת, נוחות בשימוש ויופי מעודן. להב הסכין חד ועמיד במיוחד. זאת הודות לשילוב בייצורו שלוש שכבות של פלדה VG-10, שתי שכבות של פלדה עדינה העוטפות שכבה של פלדה נוקשה. שכבה של ציפוי טיטניום מתווספת ללהב בסיום התהליך על מנת להעניק לסכין ברק. ידית האחיזה מיוצרת מעץ עמיד למים ולחות, המצופה בשכבת לכה שחורה המעניקה לה מגע נעים . האנטומיה של הסכין טבעית לכף היד ונוחה לעבודה. קצה הידית מעוצב בצורת ערמון המאפיין את התרבות היפנית. הסכין מיוצרת ביפן ומגיעה עם אחריות ל-10 שנים.סכיני הסדרה מיוצרות ביפן מתאימה. 

 

מעמדי סכינים: מעמדי הסכינים של קאי הם פריט עיצובי במטבח שלכם. סדרת מעמדי הסכינים מציגה מעמדים העשויים עץ איכותי, (אלון, אשור, אגוז), ברמת גימור ועיצוב מרהיב. במרבית המעמדים, קורת העץ מהווה מגנט משני צדדיה, מה שמאפשר שמירה מיטבית על הסכינים ואחסון בטיחותי ונגיש.