אתר זה עשוי להשתמש ב'עוגיות' (Cookies) לצורך תפעולו השוטף והתקין, שיפור חווייתך והתאמה של האתר להעדפותיך האישיות. המשך הגלישה באתר מהווה הסכמה לשימוש זה. לעיון ב"מדיניות הפרטיות" לחץ כאן

whatsapp
לובלינסקי סכינים - הקצה החד של המטבח

אין מוצרים בעגלה

כבר רשומים? התחברו

משתמש חדש/אורח

דאגנו לכם ליצירת חשבון קלה ומהירה במיוחד. המשיכו למילוי פרטיכם ותוכלו ליהנות מהיתרונות של משתמש רשום כבר עכשיו.

להרשמה

סט סכינים מקצועיים למטבח – לובלינסקי סכיני שף

סכיני השף של לובלינסקי הם כבר שם דבר במסעדות הטובות ביותר בארץ. אז מה חדש? האפשרות להזמין סכיני שף כאלה עד הבית, גם עבור טבחים חובבנים ובעיקר מי שלא מעוניינים להתפשר על פחות מהטוב ביותר. כך תעשו זאת נכון

חברת לובלינסקי, הידועה במסירותה למצוינות קולינרית, מציעה מגוון מערכות סכיני מטבח מקצועיות הנותנות מענה לשפים ותיקים ולחובבי קולינריה כאחד. אבן הפינה של כל מטבח מיומן היא סט אמין של סכיני מטבח, וההצעות של לובלינסקי מגלמים את העיקרון הזה באמצעות העיצוב המעולה, החומרים האיכותיים והאלגנטיות הפונקציונלית שלהם.

עם זאת, עד לפני מספר שנים הצליחו רק השפים המובילים בישראל להניח את ידם על סט סכינים של לובלינסקי. כל זה למרבה המזל עומד להשתנות, בזכות אתר האינטרנט של לובלינסקי והאופציה של הזמנת סכיני שף עד הבית.

 

מה כולל סט סכיני מטבח של לובלינסקי?

סט סכיני מטבח מלובלינסקי כולל בדרך כלל מגוון כלים שנועדו להתמודד עם משימות קולינריות שונות. בדרך כלל, סט עשוי לכלול בין היתר סכיני שף, סכיני חיתוך, סכין לחם משוננת וסכין גילוף.

 סכיני שף הן מגוונות וניתן להשתמש בהן למגוון משימות כמו קיצוץ, חיתוך וטחון. סכיני חיתוך, עם הלהבים הקטנים יותר, הם אידיאליים למשימות עדינות יותר כמו קילוף פירות או חיתוך ירקות. הקצה המשונן של סכין לחם הופך אותו למושלם לחיתוך לחם פריך מבלי למעוך אותו, וסכין גילוף עם הלהב הארוך והדק שלה מבטיחה נתחי בשר מדויקים, מה שהופך אותו לבלתי נחוץ עבור צלי וחנקן.

 

סכיני שף: כל מה שקורה מאחורי הקלעים של המפרט הטכני

החומרים המשמשים ביצירת סכינים אלו הם קריטיים לביצועים שלהם. הסכינים של לובלינסקי מחושלות בדרך כלל מפלדת אל-חלד עתירת פחמן, מה שמבטיח חוזק, עמידות בפני קורוזיה ויכולת לשמור על קצה חד במהלך שימוש ממושך.

הידיות מעוצבות מתוך מחשבה על ארגונומיה, לרוב עשויות מעצים או חומרים מרוכבים איכותיים המספקים נוחות ואחיזה בטוחה במהלך שימוש ממושך. תשומת לב קפדנית זו לחומר ולעיצוב מבטיחה שכל סכין לא רק מתפקדת בצורה יוצאת דופן אלא גם עומדת במבחן הזמן במטבח עמוס.

 

סט סכינים עם מעמד – מה שמפריד בינך לבין ביצועים של שף

המחויבות של לובלינסקי לנוחות ולארגון מודגמת בקטלוג של סט סכינים עם מעמד. מעמדים אלו לא רק משמשים כדרך אלגנטית להצגת הסכינים אלא גם מבטיחים שהם נגישים בקלות בכל עת.

המעמדים עשויים בדרך כלל מחומרים כמו עץ או נירוסטה, אשר לא רק משלימים את האסתטיקה של פנים המטבח המודרני אלא גם מספקים פתרון אחסון יציב ובטוח. באמצעות מקום ייעודי לכל סכין, הסט מעודד אחסון וטיפול נאותים ובכך מאריך את חיי הסכינים ושומר עליהם במצב אופטימלי.

 

עם סכיני השף של לובלינסקי, אפשר לשלב בין פונקציונאליות ואסתטיקה

אחד המאפיינים המגדירים את ערכות הסכינים של לובלינסקי הוא האיזון בין הלהב והידית, אשר מתוכנן בקפידה כדי לספק את חווית המשתמש הטובה ביותר האפשרית. האיזון מבטיח שכל סכין תרגיש נוח ביד, מפחית עייפות במהלך משימות חוזרות ומגביר את הדיוק בחיתוכים. זה חשוב במיוחד במסגרות מקצועיות שבהן יעילות ודיוק חשובים ביותר, אבל גם במטבח הביתי.

בנוסף להיבטים הפרקטיים, ערכות הסכינים של לובלינסקי מעוצבות עם אפיל אסתטי שלא נעלם מעיניהם. בין אם מוצגים על פס קיר מגנטי או ממוקמים במעמד מעוצב להפליא, הסכינים הללו מייצגות אמירה של מקצועיות וסגנון. נו, כבר הזמנת?