אתר זה עשוי להשתמש ב'עוגיות' (Cookies) לצורך תפעולו השוטף והתקין, שיפור חווייתך והתאמה של האתר להעדפותיך האישיות. המשך הגלישה באתר מהווה הסכמה לשימוש זה. לעיון ב"מדיניות הפרטיות" לחץ כאן

whatsapp
לובלינסקי סכינים - הקצה החד של המטבח

אין מוצרים בעגלה

כבר רשומים? התחברו

משתמש חדש/אורח

דאגנו לכם ליצירת חשבון קלה ומהירה במיוחד. המשיכו למילוי פרטיכם ותוכלו ליהנות מהיתרונות של משתמש רשום כבר עכשיו.

להרשמה

DICK היסטוריה של מצויינות

מה שהחל לפני יותר מ-200 שנים, בבית מלאכה קטן, בעיר דרומית בגרמניה, הפך ברבות השנים לחברת ענק בינלאומית לייצור סכינים וכלי מטבח לתעשיית המזון והקולינריה.

DICK נסחרת ביותר מ-80 מדינות ברחבי העולם, מובילה את השוק באירופה ובצפון אמריקה והפכה ליצרנית היחידה בעולם, שמציעה מגוון רחב של סכינים, מכונות טחינת בשר, מוטות השחזה וכלים נוספים עבור קצבים ושפים. החברה ידועה במגוון הרחב של פלדות השחזה  וסכיני שף באיכות הגבוהה ביותר. DICK היא היצרן המועדף על שפים ומסעדנים, בשל איכות הפלדה והתאמתה לשימושים מאסיביים, אולם בשנים האחרונות גם חובבי בישול נהנים מהמוצרים המובילים של DICK. 

המהפכה התעשייתית של DICK

סיפורה של DICK מתחיל ב-1778 באסלינגן, גרמניה עם יוהאן פרידריך דיק. בנו של ייצרן אקדחים שהחליט, בתקופה שאיש לא העז, לפתוח עסק משלו. הוא פתח בית מלאכה קטן לייצור פצירות ,שיוף והשחזת מתכות לצרכים שונים. החזון שלו היה לייצר  את כל סוגי הפצירות וכלי העבודה בעצמו- מברגי שעונים קטנים ועד למכשירי תעשייה גדולים. חזונו של דיק התממש, בית המלאכה הקטן הלך והתרחב ובמאה ה-19 הוא כבר מיצב את מעמדו כמאסטר של יבשת אירופה בתחום, אם תרצו "מלך הלהבים". לאחר מותו, בגיל 39 בלבד, בנו, פול, ירש את העסק. בתקופת המהפכה התעשייתית, פול השכיל לעשות את המעבר מעסק משפחתי קטן לחברה תעשייתית. החברה הרחיבה את הייצור גם לסכינים, מסורים, מכונות חיתוך, ניסור, השחזה וטחינה ועברה לעבודה בפלדה. את הלהט של יוהאן ירש גם בנו פול, הוא שלח זרועות מעבר לאוקיינוס, יצר שיתופי פעולה עם בתי מלאכה ברחבי העולם והגיע גם לשווקים האמריקאים. לאורך השנים החברה עברה לא מעט משברים ותקופות שפל (במלחמת העולם השנייה, המפעל נחרב בהפצצות ועבודת הייצור הופסקה לשנה), אולם היא הצליחה לשמור על יציבות ומוניטין כחברה שאינה מתפשרת על איכות מוצריה. היום פועלות תחתיה 3 חברות בנות (STEINEN, SPONTAN, RFIDICK) המתמחות במכונות חיתוך, אביזרי טחינה ולהבים שונים.

המותג של המקצוענים

מראשיתה, החברה כיוונה את עצמה לתעשיית המזון הממסדית ואכן היא הצליחה להפוך לשם נרדף לאיכות ומצוינות בשוק זה. לצד עבודה ידנית מסורתית של השחזה וחידוד כלי חיתוך שונים, החברה משתמשת בתהליך הפיתוח, בטכנולוגיות מתקדמות וברובוטים אוטומטיים. מה שמבטיח תהליך גימור מושלם למוצרים. תהליכי הייצור נעשים תחת תווי התקן המחמירים בעולם ומחומרי הפלדה והפלסטיק האיכותיים ביותר. הקפדנות הגרמנית של יוהאן, עברה לצאצאיו והיא חלק מהתרבות הארגונית של DICK. קצביות תעשייתיות, בתי ספר לקולינריה, שפים מקצועיים, מסעדות ומלונות יוקרה וכן מטבחים תעשייתיים אימצו את המוצרים של DICK בשל איכותם ואמינותם. בשנים האחרונות גם הצרכן הביתי, יכול להכניס למטבח שלו את כלי החיתוך המקצועיים והטובים בעולם, שכן החברה החלה לשווק את מוצריה גם לחובבי בישול ולמטבחים ביתיים. 

סכין הסכינים

הסכינים של דיק מובילים בתחום כבר יותר מ-240 שנה בגלל הקפדה על פרמטרים של עיצוב, נוחות, בטיחות, היגיינה וקיימות. כל הייצור במפעל נעשה בטכנולוגיה ידידותית לסביבה ובאנרגיות מתחדשות. הסכינים בעלות ידיות פלסטיק איכותי(בצבעים שונים), מתאפיינות בחוזק ועמידות מפני שחיקה, וכן  אנטי בקטריאליות. הידיות מעוצבות בצורה ארגונומית ואינן מחליקות, כך שנוח ובטוח לעבוד איתן. הידיות מחוברות ללהב מסגסוגת איכותית המבטיחה בטיחות ועמידות לאורך זמן. קצה הלהב חד ומאפשר חיתוך קל ומהיר השומר על המזון ומבטיח את הישארותם של טעמיו. החברה מספקת מגוון רחב מאוד של סכינים, מסדרות וגם סוגי להבים שונים המספקים פתרון לכל עבודת המטבח התעשייתי והביתי, ביניהם:  

 

להב חלק: מבטיח חיתוך נקי, אינו מועך או מפרק את האוכל, מתאים לחיתוך מאכלים קשים ורכים כאחד.

 

להב גמיש: להב דק וגמיש במיוחד המאפשר דיוק כירורגי בחיתוך ומתאים את עצמו לכל סוג המזון (למשל, חיתוך עד העצם, הממקסם את נתחי בשר)

 

להב מעוקל: בעזרת העיקול, הלהב ארוך יותר מזה של סכין ישרה ובכך מאפשר חיתוכים ארוכים יותר. ניתן לשנות את האחיזה בסכין במינימום מאמץ, לחיתוך נוח במיוחד שאפילו לא מצריך תזוזה של פרק כף היד.

 

קולנשליף (Kullenschliff): להב עם שקעים היוצרים כריות אוויר, מתאים למאכלים שומניים שכן השקעים מונעים הידבקות של נתחים ושאריות מזון קטנות  ללהב.

 

להב משוננת: מאפשרת חיתוך קל של מאכלים קשים ומזון מוצק.

הסדרות של DICK

קשה להתחרות עם מגוון המוצרים והסכינים שחברת DICK מציעה, הסדרות שלה מספקות סכינים, כלי חיתוך והשחזה המעניקים מניפה רחבה  לכל צורכי שפים ובשלנים ביתיים. להלן הסדרות של DICK: 

 

Active Cut: אוסף סכינים מחושלות שיאפשרו לכם לשקוע בעולם טכניקות החיתוך, יצירת הבישול וטעמים נפלאים. עומדים להתחיל את ההכשרה הקולינרית שלך? רוצים לעבוד עם כלים מקצועיים מלכתחילה ולחוות את האיכות והחדות הגבוהות ביותר? אז סדרת ActiveCut היא הבחירה הנכונה עבורך. סדרה זו תעזור לך לשלוט בכל אתגרי החיתוך שלך.

 

Red Spirit: תן לעצמך לקבל השראה מהתשוקה של DICK לסכינים. סדרת Red Spirit משלבת אומנות אסייתית עם המעלות של איכות הביצוע הגרמנית. להבי הסכינים בסדרה הזו דקים ומלוטשים במיוחד ובעיצוב אוריינטלי. העיצוב המיוחד והבולט של סכיני Red Spirit שלך ימשכו תשומת לב רבה במטבח שלך.

 

Superior: סדרת הסופריור תוכננה לשימוש מקצועי כמו גם ביתי. עיצוב קלאסי וקל משקל מייצרים סכין בטוחה לשימוש. באמצעות סדרת סכיני סופריור, DICK הצליחו לשלב באופן מושלם סכין מודרנית ופונקציונלית בשילוב ידית בעיצוב מסורתי עם שלושה ניטים. התוצאה היא קלאסיקה מעוצבת בצורה מושלמת, איכות יוצאת דופן ומחיר נוח.

 

Ergo Grip: סדרת סכיני קצבים המיועדות לשימוש יומיומי ואינן נשחקות. בסכינים אלו נעשה שימוש בסגסוגות האיכותיות ביותר  X55CrMo14

 

1905: כפי שמרמז השם, סכינים אלו עושות מחווה לסגנון הסכינים שייצר דיק במאה ה-19, הידיות כבדות יותר ומתאימות למי שרוצים להרגיש את משקל הסכין בידם. מבחינה עיצובית הידיות משלבות טבעות מתכת מפוצלות המושכות את העין, במקום המסמרות המסורתיות.

 

Pro Dynamic: סכין המתאימה לשימוש במטבחים תעשייתים גדולים, עיצובה מודרני והיא נוחה לאחיזה, מתוכננת על פי תקני משרד הבריאות האירופי.

 

Premier Plus: סכינים אלו מחושלות באמצעות פלדת אל-חלד גרמנית מהשורה הראשונה. עם קשיות 56 על פי מדד רוקוול, הידיות בעיצוב ארגונומי נוח וקל לתחזוקה.

 

Pink Spirit: הסדרה שמכניסה צבע למטבח שלכם. סדרה זו משלבת את איכות הפלדה הידועה של סכיני DICK עם ידית הרמונית בוורוד מבריק. סדרת סכינים זו תומכת במודעות לסרטן השד- על מכירה של כל סכין מהסדרה, החברה תורמת 2 יורו לטובת קמפיין העלאת מודעות לסרטן השד.

 

מעמדי סכינים: מעץ טבעי או מפרספקט שקוף, מעמדי הסכינים של DICK  הם מוצר הכרחי במטבח שלכם כדי לשמור את הסכינים ואת חדות להבן לאורך זמן.

 

אמצעי השחזה:  אמצעי השחזה הם מוצר נלווה הכרחי כדי לשמור על חדות להב הסכינים לאורך זמן. הסדרה מציעה מגוון רחב של אמצעי השחזה ביניהם- מוטות השחזה, מכונות השחזה ומעמד 2 זרועות השחזה.

 

מוצרים נוספים: עבודת בישול והתנהלות במטבח, דורשת משימות רבות ומגוונות. DICK מספקת ללקוחות התעשייתים והביתיים, מגוון מוצרים משלימים למטבח, ביניהם- תיקי סכינים מתקפלים לטבח, נדן סכינים, סכיני קצבים גדולות לעצמות, מכונות למילוי נקניקים ועוד.