אתר זה עשוי להשתמש ב'עוגיות' (Cookies) לצורך תפעולו השוטף והתקין, שיפור חווייתך והתאמה של האתר להעדפותיך האישיות. המשך הגלישה באתר מהווה הסכמה לשימוש זה. לעיון ב"מדיניות הפרטיות" לחץ כאן

whatsapp
לובלינסקי סכינים - הקצה החד של המטבח

אין מוצרים בעגלה

כבר רשומים? התחברו

משתמש חדש/אורח

דאגנו לכם ליצירת חשבון קלה ומהירה במיוחד. המשיכו למילוי פרטיכם ותוכלו ליהנות מהיתרונות של משתמש רשום כבר עכשיו.

להרשמה

Birkmann מביאים את הקונדיטוריה הביתה

כבר יותר מ-40 שנה, המותג בירקמן מציע לצרכנים בכל העולם חווית אפייה מסוג אחר. המותג הגרמני שהוקם בשנות ה-80, על ידי Reinhard Birkmann , מיצב את עצמו לאורך השנים כספק המגוון והאיכותי ביותר לכל מוצרי האפייה שרק ניתן לעלות על הדעת. החברה מייצרת מדי שנה סדרות מוצרים המכתיבים את הטרנדים החמים בתחום האפייה ונשארת מעודכנת כל הזמן בחידושים האחרונים.

התפיסה של Birkmann מיומה הראשון היא, "כל אחד יכול לאפות" ועל כן כל מוצרי החברה מיוצרים בסנדרט גרמני גבוה. ב- Birkmann לקחו את כל הידע שנצבר בתחום האפייה התעשייתית והחילו אותו על מוצרים ביתיים: המוצרים מופקים מהחומרים האיכותיים ביותר ובעיצוב הנגיש והנוח ביותר לשימוש. מיליוני צרכנים ברחבי העולם כבר גילו כמה קל לאפות עם Birkmann, אפילו חסרי ניסיון באפייה מצליחים עם המוצרים שלהם להוציא תחת ידם מאפים מרשימים בעלי ניחוחות וטעמים שלא ניתן לעמוד בפניהם. 

הדרך למאפה המושלם

כל צופה בריאליטי אפייה, או אופה חובב יודע שאפייה היא מדע מדויק. כדי להגיע לתוצאה טובה באפייה חשוב להקפיד על מינונים מדויקים של חומרי הגלם, סדר עבודה נכון ושימוש במוצרי אפייה מתאימים. אלתור עם הכלים העומדים לרשותנו במטבח, או ניסיון "לעגל פינות" בתהליך העבודה, עלולים לגרום לתקלות וטעויות מביכות. לכן, מוצרי אפייה איכותיים, הכרחיים כדי לקצור הצלחות ולשדרג כל מאפה. הרעיון שעומד מאחורי המוצרים של Birkmann הוא לספק לצרכן הביתי את כל הנדרש בתחום האפייה על פי המודל של קונדיטוריה ובתי מאפה מקצועיים. כל מוצרי האפייה הקיימים בקונדיטוריה, קיבלו פרשנות עיצובית, נפח וגודל המתאימים למטבח הביתי, כך שגם אופה מתחיל וגם קונדיטור וותיק יצליחו בקלות להשיג תוצאות טובות. 

 

הדרך למאפה המושלם עוברת במוצרי אפייה איכותיים, נוחים לשימוש וקלים לניקוי. כדי שמתכון העוגה של סבתא יעבוד והתוצאה תהיה מושלמת, דיוק בכמויות החומרים המופיעים במתכון, שימוש במשקל דיגיטלי וכוסות מידה הכרחיים לכך. בנוסף, כדי להימנע ממאפים שנדבקים לכלי העבודה ומעבודה מלוכלכת במטבח, כדאי להצטייד בתבניות אפייה איכותיות שהבצק אינו נדבק אליהן.

 

מוצרי האפייה של Birkmann מיוצרים בסטנדרט גרמני גבוה, עם פיזור חום אחיד, המאפשר למאפה לבוא במגע מדויק יותר עם החום בתנור. בנוסף, המוצרים ארוזים בקפידה עם מידע נרחב על המוצר ועל אופן השימוש בו. החברה מספקת עם מוצריה גם שלל מתכונים טעימים וקלים לביצוע. כל מוצרי Birkmann מגיעים עם 2 עד 5 שנות אחריות. 

חם חם מהתנור

ב-Birkmann לא קופאים על השמרים. זה לא רק משחק מילים של חובבי אפייה, אלא תפיסת עולם. לצד מסורת גרמנית מפוארת של אפייה לאורך דורות,  Birkmann מחוברת לחובבי אפייה, מכירה את הצרכים והרצונות שלהם ונשארת מעודכנת כל הזמן בטרנדים החמים בתחום. היא גם קובעת ומובילה מגמות ואופנות בשוק האפייה. החברה מתאימה את מוצריה לאפייה בעולם המודרני, כך שיעניקו פתרון קל ונוח לכל אחד שרוצה לאפות בקלות ובהצלחה. מחלקת הפיתוח של Birkmann מוציאה מדי שנה 100 מוצרים חדשים, אין מתחרה לקולקציות ולגיוון של המותג שמבטיח שתמצאו את המוצר המתאים לכל אירוע, טעם או מאפה. 

חברת לובלינסקי היא היבואן הרשמי והבלעדי של birkmann בישראל.

הסדרות של Birkmann

כבר יותר מ-40 שנה שהסדרות של Birkmann מעוררות השראה בחובבי אפייה ואופים מקצועיים. הסדרות מגוונות, צבעוניות, מסוגננות ובאיכות הטובה ביותר שמבטיחה הצלחות  באפייה. עם Birkmann באמת כל אחד יכול לאפות ולהגיע להישגים. להלן הסדרות הפופולאריות של המותג: 

 

תבניות אפייה EASY BAKING: ממש כפי שמעיד שמן, תבניות האפייה בסדרה זו מוכיחות את המשפט הידוע של Birkmann "כל אחד יכול לאפות". מגון רחב של תבניות בגדלים, וצורות שונים. ביניהן: תבנית בצורת עוגת כדורגל, תבניות מאפינס, תבניות לטארט ומיני דונטס , תבנית לעוגת קומות קלאסית ועוד. התבניות של Birkmann מצופות בחומר non-stick שיעזור לכלי האפייה שלכם להתנקות בקלות לאחר השימוש. התבניות מגיעות עם ספרון מתכונים להכנה קלה ומוצלחת.

 

אפיית לחם: יותר ויותר אנשים, מעדיפים לאפות בעצמם את הלחם שלהם- זה קל, זה טרי וזה טעים. סדרת המוצרים של Birkmann לאפיית לחם, תספק לאופה הביתי כל שנדרש כדי שהבית יתמלא בריחות חלות, לחמים ולחמניות, מכל המינים והסוגים. ביניהם: מגשים, תבניות אפייה וכן  סלסלות התפחה במגוון צורות. 

 

כלי עזר: מלאכת האפייה דורשת מעבר לחומרי הגלם ולמוצרי הבסיס כמו תבניות, גם כלי עזר. כלים נוחים ואיכותיים המתאימים לאפייה, הם הכרחיים כדי להגיע לתוצאות טובות. בסדרת כלי העזר של Birkmann יש כל מה שצריך כדי שכל אחד יוכל לאפות: ממשטח אפייה מסיליקון, משטח קירור, מברשות ועד עט עיצוב לקישוט מגוון דברי מאפה.