אתר זה עשוי להשתמש ב'עוגיות' (Cookies) לצורך תפעולו השוטף והתקין, שיפור חווייתך והתאמה של האתר להעדפותיך האישיות. המשך הגלישה באתר מהווה הסכמה לשימוש זה. לעיון ב"מדיניות הפרטיות" לחץ כאן

whatsapp
לובלינסקי סכינים - הקצה החד של המטבח

אין מוצרים בעגלה

כבר רשומים? התחברו

משתמש חדש/אורח

דאגנו לכם ליצירת חשבון קלה ומהירה במיוחד. המשיכו למילוי פרטיכם ותוכלו ליהנות מהיתרונות של משתמש רשום כבר עכשיו.

להרשמה

BEROX מותג מבית טוב

הסיפור של BEROX מבית משפחת לובלינסקי מתחיל בשנת 1950 ומאז התרחב למותג המייבא ומשווק סכינים, כלי השחזה, כלי עבודה למטבח, מוצרי מניקור וטיפוח וכלי עבודה לבעלי מקצוע כמו מוהלים וחייטים.

לאחר עשרות שנות ניסיון והתמקצעות בתחום ההשחזה והסכינים ואחרי שביססה את מעמדה כחברה מובילה בתחום, בלובלינסקי נצברו ידע רב ומומחיות במלאכת החיתוך. את הידע הזה, החליטו בלובלינסקי ליישם כדי לפתח מותג חדש שיביא את מיטב מסורת סכיני השף האיכותיות בעולם, לצד נוחות שימוש ובמחיר שווה לכל כיס. בשנות ה-50, לאחר תהליך פיתוח וייצור, לובלינסקי הוציאו לאור את המותג הפרטי: BEROX. המותג מציע כיום מגוון רחב של סכינים, מוצרים נלווים וכלי עבודה (מניקור, פדיקור, ציוד למוהלים ושוחטים) אשר מתאימים ללקוחות עסקיים וגם לצרכן הביתי.

שושלת סכינאים ישראלית

בשביל לעסוק במותג BEROX, כדאי להכיר קודם את ההיסטוריה של לובלינסקי כמי שהביאה אותו לעולם. הכול החל עם מנחם לובלינסקי, עולה מפולין שהגיע לישראל ב-1938. מנחם למד את מלאכת השחזת הסכינים בפולין כשעבד בחיתוך שעם במפעל פקקים מקומי. כשהגיע לישראל, החליט לפתוח ברחוב שינקין בתל אביב, חנות קטנה למכירה והשחזת סכינים לשחיטה ומילה. הימים הם ימי "המדינה שבדרך" והעסק של לובלינסקי הוא היחיד בישוב העברי שמציע שירותי השחזה מקצועיים. מהר מאוד הוא קונה לעצמו שם של מומחה לסכינים והשחזתן. בנו של מנחם, דב, הצטרף לאביו בחנות הקטנה ויחד הם סיפקו לצבא הבריטי, מערכות כלי מניקור בימי מלחמת העולם השנייה. לתעשיית הבשר המקומית, סיפקה החנות של לובלינסקי סכינים ושירותי השחזה. בית המלאכה הקטן הפך בתקופת המחתרות, לסליק לתיקוני נשק של "ההגנה". החברה סייעה במאבק להקמת המדינה כשסיפקה  סכינים, וציוד נלווה לארגוני הלחימה בבריטים. 

לאחר הקמת המדינה, לובלינסקי המשיך להתבסס וב-1958, פתח חנות ובית מלאכה ברחוב קינג ג'ורג 14 בתל אביב. ברבות השנים גם בנו דב, נכדו שרגא והנין שלו, יובל הצטרפו לעסק המשפחתי. ב-2014 נסגרה החנות המיתולוגית בקינג גורג' ובמקומה נפתחה בקרליבך חנות "קונספט". ב-2017 דב לובלינסקי הלך לעולמו, אך הוא השאיר אחריו שושלת סכינאים מפוארת - בית המלאכה הקטן הוא היום, ארבעה דורות אחרי, אסמכתא בתחום. לובלניסקי היא המייבאת והמשווקת הבלעדית של מיטב המותגים האיכותיים בעולם הקולינריה.

BEROX פיתוח כחול לבן

חדשנות ויצירתיות לצד ניסיון רב שנים, הם שהפכו את לובלינסקי לחברה בעלת מוניטין אשר תרמה רבות להתפתחות תרבות הקולינריה בישראל. הקמתו של המותג הישראלי, BEROX, היא חלק מתפיסת החדשנות של לובלינסקי. המותג הפרטי מציע מגוון רחב של סכינים ומוצרים נלווים מקצועיים וגם מוצרי פדיקור ומניקור. הייצור נעשה בסין, אולם החברה מעורבת בכל תהליכי הייצור והשיווק, עד לאחרון הפרטים.

BEROX במטבח

מוצרי המטבח של המותג מעניקים לצרכן חוויה שלמה ומספקים מענה לכל צורכי מלאכת הבישול. המוצרים כוללים  סכינים ביניהן- סכיני שף, סכיני עזר וסכיני קצבים מקצועיות ורב-שימושיות המתאימות הן לאנשי מקצוע והן לטבחים חובבים. בנוסף המותג מציע כלי בישול וכלי מטבח נלווים לבישול, אפיה ותחזוקה כמו למשל כלי השחזה מגוונים: שטולים, אבני השחזה ומכשירי השחזה ביתיים. כלי עזר לסכינים: מגנטים, תיקים ומעמדים שנועדו לשמירה בטוחה של הסכינים, כלי עזר ובישול שונים: קרשי חיתוך, משקל מטבח ועוד. אביזרי אפיה: פלטות, שקי זילוף וצנתרים.

 

להלן הקטגוריות של המותג במטבח:

 

סכיני מטבח: כל הסכינים של ברוקס עשויות מפלדת אל-חלד ומיוצרות בתהליך בקרת איכות קפדני המבטיח את איכותן, את חדות להבן ואת עמידותן לאורך זמן. לכל הסכינים 10 שנות אחריות. סדרות סכיני המטבח של ברוקס מספקת  סכין לכל צורך (סנטוקו, לחם, סטייק ועוד), כולל סדרת סכיני נישה מקצועיות. ניתן לרכוש גם סט של שלושה סכינים אשר מוזיל את מחירן מאשר אם קונים כל סכין בנפרד. הסדרות נבדלות זו מזו בסוגי הידיות: ידיות מחוזקות, ידיות ניטים או ידיות פלסטיק.

 

השחזת סכינים: כדי להאריך את חייה של סכין ולשמור על חדות הלהב שלה, חשוב להשחיז אותה לעיתים קרובות. טבעם של להבים, גם האיכותיים שבהם, להתכהות כתוצאה משחיקת השימוש. פעולת ההשחזה מחדדת את הלהב ומיישרת את חודו. כך היא מאריכה ושומרת על בטיחות השימוש בסכין. ברוקס מציעים אביזרי השחזה נלווים לסכין: מוט השחזה מפלדת אל-חלד, אבן השחזה דו צדדית וכן משחיז סכינים הפועל בשלושה שלבים: אבן יהלום גסה להכנה, לתיקון קצוות פגומים ולאיזון הלהב לפני החידוד; אבן יהלום בינונית לחידוד הלהב ולשחזור חוד הלהב; ואבן קרמית עדינה לליטוש הלהב כך שיהיה חד כתער.

סכיני שיניים אסור להשחיז במשחיז סכינים ביתי, לובלינסקי ממשיכה להפעיל את בית המלאכה להשחזה ומעניקה שירות השחזת סכינים לתעשיית הקולינריה וללקוחות פרטיים.

 

נלווים לסכינים: כדי לשמור את הסכינים שלכם, חדות וחזקות לאורך זמן וכן כדי להימנע מסכנת פציעה, חשוב לעבוד עם סכיני ברוקס על משטח חיתוך מתאים. משטח חיתוך משיש, זכוכית או מאיכות ירודה יפגע בחדות הלהב ובאיכות הסכין. כמו כן חשוב לאחסן את הסכינים במגנט לתליית סכינים, במעמד סכינים או בתיק סכינים. אלו שומרים עליהן לאורך זמן ומונעים פציעות. ברוקס מציעה את כל מגוון המוצרים הנלווים לסכינים שלכם.

 

מוצרים משלימים למטבח: סדרה זו מציעה את האקססוריז של המטבח שלכם, החל במגרדות, מטחנות מלח ופלפל, דרך מלקחיים, פינצטות לדגים ועד לקלפים לעבודה עם בצקים ועוגות. 

 

קונדיטוריה: סדרת מוצרי המותג מיועדת לקונדיטור ולאופה החובב. ברוקס מציעה מגוון רחב של מוצרים  שישדרגו את חווית האפייה במטבח. פלטות למריחה וקישוט, שקי זילוף במספר גדלים, מברשות, צנתרים לזילוף, משקל למדידת חומרים ועוד..

BEROX בעולם היופי

בתעשיית היופי והטיפוח, נדרשים כלי להבים מסוגים רבים הדורשים עדינות והתאמה למטרת המוצר. כלי פדיקור מניקור, גילוח ותספורת, כל אלו דורשים להבים מסוגים שונים ועיצוב אשר יספק עבודה נוחה ובטוחה. BEROX, מציעים מגוון רחב של מוצרי טיפוח ויופי. 

 

פדיקור ומניקור: המותג מספק את כלל המוצרים הנדרשים לעבודת מניקור ופדיקור, החל ממספריים לציפורניים, קוצצי ציפורניים, פינצטות, פצירות, משייפים , דרך סקלפלים, צבתיות עור ועד חומרי חיטוי ומי חמצן. ניתן לרכוש גם סט מניקור פדיקור של BEROX, אשר מכיל את כל הדרוש לעבודת מניקור ופדיקור- צבתית עור באורך 10 ס"מ מנירוסטה, צבתית פינות באורך 12 ס"מ מנירוסטה, דוחף עור דו צדדי מנירוסטה עם ידית עבה ונוחה לאחיזה, אסקליבטור מנירוסטה, ידית מס' 4 לסכין סקלפל מנירוסטה, ידית מס' 3 לסכין סקלפל מנירוסטה.  כל המוצרים מגיעים בתיק דמוי עור בצבע שחור הנסגר ברוכסן ובתוכו גומיות החזקה למוצרים.

 

תספורות וגילוח: המותג מציע מספריים לספר העשויים מנירוסטה וניתנים לחיטוי בקלות.

BEROX למקצוענים

המוצרים של ברוקס מספקים מענה גם לבעלי מקצוע. המותג מציע מגוון מוצרים רחב למוהלים ולקצבים. עבור מוהלים: ברוקס מציעה מספריים וסכיני חיתוך מתאימים וכן מגני מילה, מפרידים לברית מילה, קופסת כלי מילה ושפורפרת זכוכית. עבור קצבים: סכיני שחיטה ותיק תואם. 

 

מתרגשים לספר לכם שהתחדשנו!

בקרוב נשיק את המיתוג החדש שלנו, בינתיים רק הצצה ללוגו ולאריזת סט שלישיית סכיני המטבח החדשים.