אתר זה עשוי להשתמש ב'עוגיות' (Cookies) לצורך תפעולו השוטף והתקין, שיפור חווייתך והתאמה של האתר להעדפותיך האישיות. המשך הגלישה באתר מהווה הסכמה לשימוש זה. לעיון ב"מדיניות הפרטיות" לחץ כאן

whatsapp
לובלינסקי סכינים - הקצה החד של המטבח

אין מוצרים בעגלה

כבר רשומים? התחברו

משתמש חדש/אורח

דאגנו לכם ליצירת חשבון קלה ומהירה במיוחד. המשיכו למילוי פרטיכם ותוכלו ליהנות מהיתרונות של משתמש רשום כבר עכשיו.

להרשמה

אביזרי מטבח

איך להשחיז סכיני מטבח כמו המקצוענים?

סכין חדה היא הכרחית בעולם הקולינרי. זה לא רק מבטיח דיוק אלא גם משפר את הבטיחות, שכן להב חד דורש פחות כוח, ומפחית את הסיכון לתאונות. אנשי מקצוע, שמזהים את המשמעות של זה, משתמשים במגוון כלים וטכניקות כדי לשמור על הסכינים שלהם במצב מעולה.

Steak Champ מומחים בבשר

ב-2011 חובבי הבשר בכל העולם, התוודעו לראשונה למותג הגרמני Steak Champ . זאת לאחר שבשנה זו הציג המותג, מדחום בשר חדשני המבטיח לצרכן הביתי ולשף המקצועי, רמת דיוק גבוהה המאפשרת לכל אחד, בקלות, להגיע לסטייק המושלם. המדחום הוא תוצר של המיזוג בין האנטומיה ההנדסית של התרבות הגרמנית, בה פותח המוצר, לנוחות והחדשנות האמריקניים. המדחום זכה להצלחה עולמית בקרב ציבור הקרניבורים וחובבי הבשר והיה הסנונית הראשונה של אוסף שלם של כלי בישול מבית Steak Champ . עשור אחר כך, כפי שמעיד שמו (אלופי הסטייק), Steak Champ ביסס את מעמדו כמותג המוביל בכלי בישול איכותיים ונוחים, להכנה, בישול והגשה של כל סוגי הבשר.

סכינים וכלים לעיצוב פירות וירקות

המגוון של לובלינסקי ידוע בדייקנות ובכלי יצירה לאמנויות קולינריות. בקטלוג החברה ניתן למצוא את סכיני גילוף הפירות והירקות, שזכו לתשומת לב רבה בשוק. סכינים אלו תוכננו במיוחד לעיצוב פירות וירקות, מה שמבטיח ששפים וחובבי קולינריה יכולים ליצור עיצובים מפורטים ואמנותיים בקלות.

עשו ואל תעשו עם משחיז סכינים

הדרך לסכין שף חדה ושמורה מתחילה עם משחיז סכינים, במיוחד אם זו סכין שאתם משתמשים בה לעיתים קרובות ובאופן רציף וקבוע

מדריך להשחזת סכינים

מה האמצעים הקיימים, באיזה טכניקות להשתמש וממה חשוב להיזהר? מדריך מקוצר להשחזה ביתית של סכיני המטבח שלכם

משחיזי הסכינים של לובלינסקי

משחיז סכינים הוא כלי חובה לכל מי שמשתמש בסכינים באופן קבוע, בין אם זה לבישול, חיתוך או לפעילויות אחרות. סכין שאינה חדה מספיק יכולה להקשות על המשימות ואף יכולה להיות מסוכנת לשימוש.

מעמד סכינים - האם הוא כזה חשוב ואיך בוחרים את זה שהכי מתאים?

אם במטבח שלכם אין עדיין מקום של כבוד לאוסף הסכינים המרשים שלכם, הגעתם אל הכתבה הנכונה. במאמר הבא תגלו למה חשוב לאחסן סכינים במעמד סכינים, ואיך ניתן לבחור את המעמד הנכון עבורכם. בין אם מדובר במעמד לסכינים מעץ, מתכת או אפילו פלסטיק, מעמד סכינים הוא אכן מצרך חשוב והכרחי במטבח של בשלנים.

איך משחיזים סכין? 3 דרכים שאתם חייבים להכיר!

אם אתם שפים מקצועיים, כנראה שכבר הבנתם כמה חשוב לדאוג לכך שהסכינים שלכם יהיו חדות בכל עת, ואיך עליכם לעשות זאת. במידה ואתם טבחים מתחילים, או כאלה שנהנים לפנק את היקרים לכם בארוחה טרייה - הכתבה הבאה נועדה לעזור לכם להבין כמה חדות הסכינים שלכם קריטית לביצוע כל פעולות המטבח במהירות וביעילות.