אתר זה עשוי להשתמש ב'עוגיות' (Cookies) לצורך תפעולו השוטף והתקין, שיפור חווייתך והתאמה של האתר להעדפותיך האישיות. המשך הגלישה באתר מהווה הסכמה לשימוש זה. לעיון ב"מדיניות הפרטיות" לחץ כאן

whatsapp
לובלינסקי סכינים - הקצה החד של המטבח

אין מוצרים בעגלה

כבר רשומים? התחברו

משתמש חדש/אורח

דאגנו לכם ליצירת חשבון קלה ומהירה במיוחד. המשיכו למילוי פרטיכם ותוכלו ליהנות מהיתרונות של משתמש רשום כבר עכשיו.

להרשמה

סכיני מטבח

GLOBAL אימפריה במטבח

מותג הסכינים ואביזרי המטבח היפני, שהחל את דרכו ב-1985, הוא היום חוד החנית בתחום הסכינים בעולם.

איך להשחיז סכיני מטבח כמו המקצוענים?

סכין חדה היא הכרחית בעולם הקולינרי. זה לא רק מבטיח דיוק אלא גם משפר את הבטיחות, שכן להב חד דורש פחות כוח, ומפחית את הסיכון לתאונות. אנשי מקצוע, שמזהים את המשמעות של זה, משתמשים במגוון כלים וטכניקות כדי לשמור על הסכינים שלהם במצב מעולה.

אומנות החיתוך

כל המידע שצריך לדעת על עולם הסכינים והשימוש בהם.

איך הפכה סכין סנטוקו לסכין הפופולרית בעולם?

שמעתם פעם על סכין סנטוקו? אנחנו מניחים שכן… אין בשלן בעולם, מתחיל או כזה שכבר יכול לקרוא לעצמו שף (ואפילו ממש אוהב לעשות את זה), שלא שמע מימיו את צמד המילים סכין סנטוקו.

BEROX מותג מבית טוב

הסיפור של BEROX מבית משפחת לובלינסקי מתחיל בשנת 1950 ומאז התרחב למותג המייבא ומשווק סכינים, כלי השחזה, כלי עבודה למטבח, מוצרי מניקור וטיפוח וכלי עבודה לבעלי מקצוע כמו מוהלים וחייטים.

האנטומיה של KAI

מאחורי תאגיד KAI היפני, עומדת היסטוריה סמוראית בת 800 שנה, של ייצור והשחזת סכינים. התאגיד החל את דרכו בתחילת המאה ה-20 ומאז הפך לחברת ענק המספקת למעלה מ-10,000 מוצרים ברחבי העולם, החל מכלי בית וסכו"ם משובחים ועד אולרים, כלי טיפוח ומוצרים רפואיים.

איך לבחור סכין?

איזה מותג לבחור, איך מודדים את חדות הלהב ומה חשוב לבדוק בדרך לרכישת הסכין שהכי מתאימה לכם? מדריך לסכינאים מתחילים

Steak Champ מומחים בבשר

ב-2011 חובבי הבשר בכל העולם, התוודעו לראשונה למותג הגרמני Steak Champ . זאת לאחר שבשנה זו הציג המותג, מדחום בשר חדשני המבטיח לצרכן הביתי ולשף המקצועי, רמת דיוק גבוהה המאפשרת לכל אחד, בקלות, להגיע לסטייק המושלם. המדחום הוא תוצר של המיזוג בין האנטומיה ההנדסית של התרבות הגרמנית, בה פותח המוצר, לנוחות והחדשנות האמריקניים. המדחום זכה להצלחה עולמית בקרב ציבור הקרניבורים וחובבי הבשר והיה הסנונית הראשונה של אוסף שלם של כלי בישול מבית Steak Champ . עשור אחר כך, כפי שמעיד שמו (אלופי הסטייק), Steak Champ ביסס את מעמדו כמותג המוביל בכלי בישול איכותיים ונוחים, להכנה, בישול והגשה של כל סוגי הבשר.